ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
HOT חילקה את תקציבי הפרסום לשירותים החדשים
תקציב הטלפוניה הפנים-ארצית לשלמור-אבנון-עמיחי; שירות ה-VOD יטופל בבאומן-בר-ריבנאי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
18/11/2004 16:08
משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R יטפל בתקציב הפרסום של שרותי הטלפוניה הפנים-ארצית של חברת הכבלים HOT. זאת בהמשך להחלטה למסור את תקציב הפרסום של שירות ה-VOD (וידאו לפי דרישה) לבאומן-בר-ריבנאי.
 
ההערכה בענף היא בכל אחד מהתקציבים תשקיע HOT כמיליון דולר.
 
שלמור-אבנון-עמיחי ובאומן-בר-ריבנאי חולקים ביניהם כיום את תקציב הפרסום הכולל של חברת הכבלים, כאשר החלק הארי מוחזק בידי שלמור.
 
יצוין כי HOT השקיעה כ-37 מיליון דולר (מחירי מחירון, נתוני יפעת 2004) בפרסום, מתחילת השנה.

 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...