ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
גאווה מקומית: פרסומות ישראליות ב-THE REEL
לראשונה נכנסו ארבע פרסומות לאוסף החודשי הבינלאומי של סרטוני הפרסום הטובים בעולם
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
17/11/2004 13:34
ארבעה סרטוני פרסומת ישראלים מככבים החודש ב- The Reel, האוסף החודשי הבינלאומי של סרטוני הפרסום הטובים ביותר בעולם.
 
הפרסומות שנכנסו הן סרטון ה-"No Logo" של אורנג' וסרטון ה"אבנים" של ביטוח ישיר - שניהם בהפקת שלמור-אבנון-עמיחי; סרטון ההונדה המשפחתית של הונדה סיוויק שהוכן על-ידי מק'אן-אריקסון; וסרטון "סמינר השיפור העצמי" של וולוו שהוכן על-ידי גיתם.
 
"ב-16 שנות פעילות אדקיט לא נרשם הישג שכזה", אומר חזי לביא, מנכ"ל חברת אדקיט, נציגת The Reel בישראל. "מדובר בסרטים שבאמת התבלטו, בין אם בדרך שבה נעשו ובין אם הפגינו רעיון מבריק. אלה ה-must see של התעשייה".
 
שירות The Reel, המסופק ע"י חברת אקסטרים, בוחן מדי חודש למעלה מ-8,000 סרטונים חדשים מ-55 מדינות. כל אוסף כולל כ-60 פרסומות נבחרות והוא מלווה בספר ובו צילומים מהסרטון וקרדיטים ליוצרים. האוסף מופץ ברחבי העולם על גבי תקליטורי די.וי.די, קלטות וידאו וסי די רום.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...