 |
יצרנית המזוודות ותיקי העסקים, "סמסונייט", נכנסת לראשונה לשוק הארנקים. במסגרת המחקר שערכה יבואנית המותג בישראל, "רולקס ליסטנברג", התברר כי שוק הארנקים בישראל מוקדש בעיקר לגברים, המחליפים ארנק בממוצע פעם בשנה. קולקציית הארנקים החדשה של "סמסונייט" כוללת 9 סדרות מעור נאפה ועור ברידג'. הכניסה לתחום הארנקים היא צעד שני בתהליך הרחבת המותג שמבצעת "סמסונייט". הצעד הראשון היה כניסתה לשוק תיקי בית הספר והפנאי במרץ 2004 עם סדרת ה-Sammies. ב"רולקס ליסטנברג" מדווחים כי "סמסונייט" צפויה להיכנס גם לתחום תיקי הפנאי במהלך שנת 2005. לדברי נציג החברה, "סמסונייט" משווקת בישראל מזה 35 שנים. החברה משווקת כיום יותר מ-25 סדרות של מזוודות ותיקי עסקים בכ-70 נקודות מכירה ברחבי הארץ. מותג "סמסונייט" חולש על נתח של כ-65% בשוק המזוודות הממותגות הישראלי. לדברי ירדן וקס, סמנכ"ל שיווק "סמסונייט" בישראל, "קהל היעד הוא בעיקר גברים, הידועים בתדירות הגבוהה בה הם מחליפים את הארנק. נשיאת הארנק בכיס האחורי של המכנסיים מגבירה את ההתבלות של הארנק". טווח מחירי הארנקים: 180-450 שקלים. ניתן להשיג ברשת "ג'נטלמן", "בגינדה", "טופ תיק", "אלטר", "תיק התיקים".
|
 |
 |
 |
 |
|
|