ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אל-על בקמפיין לקו החדש להונג-קונג
במסגרת הקמפיין, מיתגה החברה אוטובוס של "דן" למשך חצי שנה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
16/11/2004 11:06
חברת התעופה אל-על יוצאת בקמפיין חוצות לעידוד הקו תל אביב-הונג.
 
הקמפיין, בשיתוף לשכת התיירות  של האי האסיאתי, יכלול לראשונה פרסום על-גבי אוטובוס של חברת דן באזור המרכז.
 
לצורך כך, מיתגה החברה את קו מס' 2 (תל אביב-ראשון לציון), למשך חצי שנה.
 
מנהל סניף ישראל באל-על, אורי דנור,  ציין כי "האוטובוס האמור, מיועד גם לפעילות לסוכנים כך שלמעשה הם יזכו להיחשף באופן חוויתי למוצר אותו אנו מעונינים לקדם".
 
בקמפיין הושקעו למעלה מ-200 אלף שקלים והוא יכלול גם מודעות בעיתונות.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...