 |
"המקרה של Car & Go מהווה כשל נקודתי בלבד", כך אמרה מנכ"ל מעלות דורית סלינג'ר ביום חמישי. כזכור, מעלות נרדמה בשמירה, לא צפתה את הקריסה של חברת הליסינג בזמן ולא הורידה את הדירוג. הדירוג הורד רק לאחר פרסום בעיתונות על קושי צפוי בתשלום הריבית השוטפת. לדברי סלינג'ר, מודל האיגוח הוא נכון ומוכיח את עצמו בארה"ב ובאירופה כבר 30 שנה. בארץ עוסקים באיגוח מאז 96' וזו הפעם הראשונה שיש כשל במערכת. בנוסף, אומרת מנכ"לית חברת הדירוג כי מעלות העריכה 50 עסקאות בשנים אלה, מתוכן 30 עסקאות ליסינג: "יש לנקוט זהירות ולהימנע מלפסול ענף שלם בגלל כשל נקודתי אחד. לענף הנדל"ן נתח גדול בשטח האיגוח, בעיקר בעקבות המשבר שפוקד את הענף שמחייב גיוון מקורות מימון". סלינג'ר טוענת כי "המקרה של Car & Go עדיין לא ברור, אך אם ימצא שמעלות צריכה להסיק מסקנות ולשנות נהלים בעקבות מקרה זה, נפעל בהתאם". אחרי התפוצצות הפרשה התחולל קרב האשמות בין מעלות לברייטמן אלמגור סביב פרשת קאר אנד גו. מעלות טענו כי משרד רואי החשבון לא פעל כנדרש בתור נאמן להנפקה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|