לקראת סוף השנה משקיע הבנק 5 מיליון שקל בפרסום מבצע לקרנות נאמנות פסגות, אופק ו-פיא. הבנק יציע תכנון בשיטת BEST INVEST
דפדף בכלכלה
יהודה שרוני 15/11/2004 10:55
בנק לאומי יוצא במסע פרסום מקיף לקראת סוף השנה בהשקעה של 5 מיליון שקל. המבצע יכלול את העיתונות והטלוויזיה. המדובר למעשה בשלושה מסעות פרסום חדשים המיועדים לקרנות הנאמנות פסגות אופק (יערך באמצעות מקאן אריקסון קשר בראל) פיא (יערך באמצעות אריאלי ולבנק עצמו (באמצעות מקאן אריקסון קשר בראל).
במסגרת המבצע יציע הבנק תכנון השקעות בשיטת "BEST INVEST" ריביות גבוהות ומתנות. בסרט טלוויזיה ובסדרת מודעות - מדגיש הבנק את יתרונותיו התחרותיים של תכנון מראש. לאומי פיא עולה לאוויר בקמפיין טלויזיה תחת הסיסמא: "לאומי פיא - חיים את השוק". לאומי פיא חברת ניהול קרנות הנאמנות תעלה התשדיר המופק על-ידי "פובליסיס אריאלי". בסרט מתוארת מומחית להשקעות שתחביבה הוא ירי ספורטיבי במטווח, כאשר המיומנות שלה בירי למטרה במטווח.