 |
/images/archive/gallery/177/180.jpg סגנון חורף 2005
ארכיון  |
|
נותנים לכם כיסוי: חברת פריד תפעיל קו חם לצרכנים במשך חודשי החורף |
|
קו ישיר שיספק מענה אישי לכל פנייה, שאלה, בקשה או תלונה של ציבור הצרכנים, בנוגע לשמיכות חורף בכלל ולשמיכות פוך בפרט. שייביץ מבטיח לתת תשובה אישית, מלאה ומספקת, לכל פנייה ודרישה |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
שגית פסטמן 10/11/2004 8:59 |
|
|
|
|
 |
עם פתיחת "העונה החמה", המאופיינת בקניית שמיכות חורף, תפעיל ההנהלה הבכירה בחברת פריד, ובראשה המנכ"ל, אבי שייביץ, קו ישיר שיספק מענה אישי לכל פנייה, שאלה, בקשה או תלונה של ציבור הצרכנים, בנוגע לשמיכות חורף בכלל ולשמיכות פוך בפרט. שייביץ מבטיח לתת תשובה אישית, מלאה ומספקת, לכל פנייה ודרישה. הקו החם יהיה פעיל במשך 4 החודשים הקרובים. הקו הישיר למנהלי חברת פריד יהיה בטלפון 1-700-50-60-50. הפניות ייענו בימים א'- ה' בשעות 19:00-15:00, ובפרויקט ישתתפו מנכ"ל החברה, סמנכ"ל החברה, סמנכ"ל השיווק, מנהל תחום החנויות ומנכ"ל הפרסום. בישראל נמכרות מדי שנה כ-250 אלף שמיכות חורף. שוק שמיכות החורף מוערך בכ-100 מיליון שקל בשנה. חברת פריד מחזיקה בנתח של כ-30% משוק שמיכות החורף הכולל, וב-75% משוק שמיכות הפוך האיכותיות. לחברה רשת של 16 חנויות משלה, וכמו כן היא משווקת למחלקות הטקסטיל ברשתות קו-אופ ו שופרסל ולכ-500 חנויות קמעונאים ברחבי הארץ.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|