ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין חדש ל"אולדייז"
בסרטון מככבות חברות נבחרת הכדורגל הגרמנית, על מנת להמחיש את יתרונותיו של המגן התחתון
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
9/11/2004 10:15
חברת פרוקטר&גמבל יוצאת בקמפיין למגן התחתון החדש של המותג "אולדייז",  תחת הסיסמה: "מגן התחתון הנוח ביותר".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, יכלול טלוויזיה, עיתונות שילוט במועדונים ופעילות קד"מ, בהיקף 800 אלף שקל.
 
בסרטון מככבות חברות נבחרת הכדורגל הגרמנית, שזכתה באליפות העולם, וזאת על מנת להמחיש את יתרונותיו של המגן התחתון – בעל אחיזה אופטימלית, המתאים עצמו לכל תנועת גוף ואינו זז ממקומו.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...