 |
רשת אופטיקנה יוצאת במהלך אסטרטגי, במסגרתו תאמץ זהות מותגית חדשה, הכוללת עיצוב מחדש של כל סניפי הרשת והשקת לוגו חדש. ההשקעה הכספית במהלך הטמעת הזהות המותגית החדשה יעמוד על למעלה מ-3 מיליון דולר. מהלך שינוי הזהות המותגית כולל שיפוץ ועיצוב מחדש של סניפי אופטיקנה בהשקעה של מיליון דולר, כחלק מיצירת שפה מותגית אחידה התואמת את ערכי המותג החדשים של הרשת, וכן תתבצע פעילות להטעמת הלוגו החדש בכל הממשקים הפנימיים והחיצוניים של החברה, וחשיפת הזהות החדשה בכל אמצעי המדיה השיווקית. בנוסף, במסגרת המהלך האסטרטגי תרחיב אופטיקנה את ליין האופנה של הרשת באמצעות מותגי יוקרה ואופנה הן במשקפי הראיה והן במשקפי השמש. מאיר רסין, מנכ"ל אופטיקנה, מסר כי: המהלך שמטרתו הקניית ערכים רגשיים כמו אופנתיות, טרנדיות ו- FUN למותג, תוך שמירה על נכסיות המותג והערכים הפונקציונאליים המאפיינים אותו, יביאו לבידול ממשי ונראה של הרשת ממתחרותיה, וזאת על ידי הקניית ערכים מוספים שלא קיימים בתחום האופטיקה בישראל כיום, ומיצוב משקפי הראייה ומשקפי השמש כאביזר אופנה לכל דבר". לדבריו: " ממחקרים וסקרים שערכנו עלה כי מרכיבי המשקפיים בארץ מחפשים מענה אופנתי הולם, ורואים במשקפיים אביזר אופנתי לכל דבר, לכן חשוב לחדד את המסר כי "משקפיים הם לא אביזר ש"צריכים" אלה אביזר ש"רוצים", ממש בדומה לבגדים, נעליים וקוסמטיקה". השפה הויזואלית שעוצבה ע"י משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי" כוללת לוגו בהשראת צורת העין וצבעוניות חדשה המשלבת את גווני הירוק, שחור ולבן אשר יאפשרו לצרכן לזהות מיד את המותג. הכוונה בלוגו הייתה ליצור LOVE MARK אופנתי, באמצעות יצירת ניגוד בין סמל בצבעי שחור ולבן המאזכר בצורתו גם עין וגם מסגרת שמונחים על רקע ירוק: חיוני, רענן ודומיננטי. רשת אופטיקנה נמצאת בבעלות שרית ומאיר רסין. הרשת מונה כ-50 סניפי ברחבי הארץ ומחזיקה מותגים מובילים בתחום. הרשת מגלגלת כ-150 מיליון שקל בשנה ומעסיקה כ-500 עובדים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|