ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין ויראלי לקידום תחרות התספורות
ערוץ "מוסיקה 24" יעביר בשידור חי את גמר התחרות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
8/11/2004 12:19
לאחרונה מופץ ברשת קמפיין ויראלי לקידום גמר תחרות התספורות של פיליפס, שיועבר בשידור חי בערוץ "מוסיקה 24" ב-22 בנובמבר.
 
הסרטון הופק באמצעות "ארטקום שרותי תוכן", זרוע התוכן השיווקי של משרד הפרסום גלר–נסיס/DARCY. פעילות האינטרנט nמתבצעת באמצעות ארק אינטראקטיב (מקבוצת גלר-נסיס), המריצה מזה כחודש תחרות תגלחות ראש באינטרנט.
 
היקף הפרוייקט כולו מוערך בשני מיליון שקלים, כאשר עלות הקמפיין האינטראקטיבי עומדת על כ-700 אלף שקלים.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...