ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
המכירות ברשתות גדלו ב-10.6% בשנה האחרונה
הישראלים חוזרים לקניונים ומסתערים על רשתות השיווק. בחודש ספטמבר נרשם גידול חד של 2.5% בסך המכירות של רשתות השיווק
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יוסי גרינשטיין
8/11/2004 11:06
הישראלים חוזרים לקניונים ומסתערים על רשתות השיווק. בחודש ספטמבר נרשם גידול חד של 2.5% בסך המכירות של רשתות השיווק ושל 4.8% ברכישות מזון ברשתות - כך עולה מנתונים חדשים ועדכניים (בניכוי עונתיות) של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
 
נתוני המכירות המקוריים של רשתות השיווק בישראל משקפים גידול חד מאוד של 7% בסך המכירות ברשתות בספטמבר ושל 12.6% במכירות מזון ברשתות. הזינוק במכירות נובע בעיקר מהקניות הנרחבות (בעיקר מזון) לקראת החגים.מתחילת השנה נרשם גידול חד (בניכוי עונתיות) של 4.6% בסך המכירות ברשתות ושל 6.2% במכירות מזון ברשתות. בתוך שנה (מספטמבר 2003) גדל סך המכירות ברשתות בשיעור חד של 10.6%, ומכירות המזון עלו ב-7.6%.
 
בשנת 2004 נרשמה גאות בכל המחלקות של רשתות השיווק - בינואר-אוגוסט נרשם גידול חד במכירות (לעומת התקופה המקבילה אשתקד) של 26% במחלקת כלי בית, 19% במחלקת הלבשה ו-8% בהנעלה , 13% במכשירי חשמל ורהיטים ו-14% בצעצועים ותמרוקים. בשנה שחלפה נרשם גידול של 2.7% במכירות דלק בתחנות התדלוק ברחבי הארץ, בעקבות השיפור הניכר ברמת הפעילות הכלכלית והצריכה הפרטית במשק.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...