 |
חברת טבע יוצאת בקמפיין חדש ל"אקמולי", תחת הסיסמה: "הנרשם ביותר על ידי רופאי הילדים". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, יכלול טלוויזיה ושילוט חוצות בהיקף של 1.5 מיליון שקל.
הסרטון מציג חתימות של רופאים הממלאים את המסך במילה "אקמולי", כאשר ברקע נשמע קולם הממליץ על התרופה. מטבע נמסר כי "מנתוני סקר שנערך עבורנו על-ידי חברת טלסקר TNS עולה כי 91% מרופאי הילדים בארץ בוחרים להמליץ למטופלים שלהם להשתמש באקמולי להורדת חום". מנתוני החברה עולה עוד כי "אקמולי" מחזיק ב-80% מנתח שוק התרופות מורידות חום בקרב ילדים ותינוקות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|