ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין חדש ל"אקמולי"
מנתוני החברה עולה כי המותג מחזיק ב-80% מנתח שוק התרופות מורידות החום לילדים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
4/11/2004 13:48
חברת טבע יוצאת בקמפיין  חדש ל"אקמולי", תחת הסיסמה: "הנרשם ביותר על ידי רופאי הילדים".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, יכלול טלוויזיה ושילוט חוצות בהיקף של 1.5 מיליון שקל.

הסרטון מציג חתימות של רופאים הממלאים את המסך במילה "אקמולי", כאשר ברקע נשמע קולם הממליץ על התרופה.
 
מטבע נמסר כי "מנתוני סקר שנערך עבורנו על-ידי חברת טלסקר TNS עולה כי  91% מרופאי הילדים בארץ בוחרים להמליץ למטופלים שלהם להשתמש באקמולי להורדת חום".
 
מנתוני החברה עולה עוד כי "אקמולי" מחזיק ב-80% מנתח שוק התרופות מורידות חום בקרב ילדים ותינוקות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...