ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אסם-נסטלה תעודד צריכת סידן
קמפיין חדש לדגני הבוקר של החברה אמור להגביר את המודעות לערך הבריאותי הגבוה של המוצר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
4/11/2004 10:52
אסם-נסטלה יוצאת בקמפיין חדש לדגני הבוקר של החברה, במטרה לעודד צריכת סידן בקרב ילדים.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, הוא תחת הסיסמה "סידן לגדול עליו" ובהיקף כמיליון שקל.

בסרטון מוצג ילד המנסה לקלוע לסל ללא הצלחה, אך לאחר שהוא אוכל דגני בוקר,  הוא מצליח לשפר את קליעותיו לסל.
 
סמנכ"ל השיווק של אסם, איציק צאיג,  מסר: "כחברה מובילה במשק הישראלי, אנו רואים חשיבות עליונה בהגברת המודעות לערכם הבריאותי הגבוה של דגני בוקר מועשרים בסידן".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...