לקוחות רהיטי צירופים: "לא קיבלנו הסחורה והחנויות סגורות"
תלונות הגיעו לאחרונה לרשות ההסתדרות לצרכנות נגד רשת הרהיטים וחפצי הנוי צירופים, בטענה שהחנויות הפסיקו את פעילותן
רשת צירופים ייבאה ושיווקה רהיטים ואביזרי נוי בסגנונות שונים, והיו לה 3 סניפים: במושב שילת, בראשון לציון ובמושב בצרה. צרכנים שהגיעו לסניפים בשילת ובראשון לציון מצאו דלת סגורה בשעות הפעילות הרגילות של החברה.בנוסף,לא ניתן היה להשיג את החנויות בטלפון בשעות שונות של היום.
באחד המקרים אישה רכשה ספה ב-900 שקל , שילמה במזומן,
ולא קיבלה את המוצר שהוזמן באוגוסט. במקרים אחרים, צרכנים שילמו מספר תשלומים בכרטיסי אשראי ועדיין לא קיבלו את המוצר, חודשים לאחר הזמנתו. במקרה נוסף, בני זוג החליפו מתנה שקיבלו לחתונתם,קיבלו זיכוי וכשרצו לממשו - גילו דלת סגורה.
תחום הרהיטים נחשב תחום רגיש מאוד מבחינה צרכנית, מאחר שבדרך כלל המוצרים מגיעים ללקוח אחרי שחלק מהתשלומים כבר נגבו. למרבה הצער, כשנסגרים עסקים הפועלים בתחום, הצרכנים נותרים לרוב ללא המוצר וללא כספם. כל הנסיונות לאתר את אחד מנציגי החברה נכשלו, שכן אין תשובה למענה הטלפוני באף אחד מסניפי הרשת.
עדכון אחרון : 4/11/2004 8:49