ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
איש השיווק של אוקטובר: יהודי ליפמן
סמנכ"ל השיווק של חברת יוניליוור ישראל נבחר על-ידי איגוד המפרסמים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
3/11/2004 9:39
איגוד המפרסמים בחר ביהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל, כאיש השיווק של חודש אוקטובר.

ליפמן (43), בעל תואר שני במינהל עסקים, עובד ביוניליוור כעשר שנים. קודם לכן שימש כמנכ"ל חוגלה כימיקלים.

באיגוד נימקו את הבחירה בכך שהחברה סיימה את 2003 כאחת מארבע חברות מוצרי הצריכה הגדולות בארץ, עם מחזור מכירות כולל של 1.3 מיליארד שקל.

יצוין כי יוניליוור ישראל משווקת את המותג תלמה, אשר מחזיק ב-64% מקטגוריית דגני הבוקר.
 



תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...