ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
סידס בקמפיין לעוגיות "באלסן"
הקמפיין, תחת הסיסמה "הקונדיטוריה של אירופה", הוא בהיקף 250 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
1/11/2004 10:16
חברת סידס דברים טובים, יוצאת בקמפיין פרסום להשקה מחודשת של עוגיות "באלסן", תחת הסיסמה: "הקונדיטוריה של אירופה".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום בר-להבי-קורן, יכלול סרטון טלוויזיה, בהיקף 250 אלף דולר.

הסרטון ההומוריסטי מבוסס על אדם המתענג על עוגיות באלסן , בעוד כלבו האהוב יוצא מגדרו בכדי לזכות בעוגיה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...