ראשי
>
כלכלה
>
פרסום ושיווק
> כתבה
בארכיון האתר
/images/archive/gallery/194/791.jpg
קמפיין סידס
סידס בקמפיין לעוגיות "באלסן"
הקמפיין, תחת הסיסמה "הקונדיטוריה של אירופה", הוא בהיקף 250 אלף דולר
דפדף בכלכלה
מיטל זדה
1/11/2004 10:16
חברת סידס דברים טובים, יוצאת בקמפיין פרסום להשקה מחודשת של עוגיות "באלסן", תחת הסיסמה: "הקונדיטוריה של אירופה".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום בר-להבי-קורן, יכלול סרטון טלוויזיה, בהיקף 250 אלף דולר.
הסרטון ההומוריסטי מבוסס על אדם המתענג על עוגיות באלסן , בעוד כלבו האהוב יוצא מגדרו בכדי לזכות בעוגיה.
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                 
34.64%
לא מורידים את...
                 
11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                 
9.65%
עוד...
פרסום ושיווק
טיף וטף
אפקט הפחד
לחשוב יותר זה פשע
לאן אתה רץ?
עוד...