ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
בנק הפועלים מחליף סיסמה
מנהל הקריאייטיב: "צריך לדעת להתאים את המסר לזמן ולמערכת הבנקאית כולה"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
31/10/2004 11:05
בנק הפועלים מאמץ סיסמה חדשה: "להיות ראשון זה מחייב", שתחליף את הסיסמה בה השתמש הבנק עד כה – "פועלים בשבילך".
 
על הסיסמה אחראי משרד הפרסום של הבנק - אדלר-חומסקי&ורשבסקי/GREY. מנהל הקריאייטיב, אורי לברון, אומר ל-NRG כי המטרה בסיסמה היא להשיג מודעות, גם של לקוחות הבנק וגם של עובדיו. "הקמפיין הקיים מציג את הבנק כגוף אנושי, מקוצעי והמסר שרצינו לחדד בעזרת הסיסמה הוא מובילות בכל תחומי הפעילות".
 
החלפת סיסמה של גוף בסדר גודל של בנק הפועלים זה לא צעד שכיח. למה עכשיו?
"מסרים משתנים, אתה צריך לדעת להתאים את המסר לזמן ולמערכת הבנקאית כולה. סיסמה מסויימת לא חייבת ללוות את הבנק במשך שנים. אם בעתיד הבנק ירגיש שצריך לחדד את המסר, אז נחליף שוב את הסיסמה".
 
יצוין כי בשלב זה לא יעלה קמפיין חדש לקידום הסיסמה, אולם במודעות הפרסום של הבנק על השרוולים החדשים בטרמינל 3 החדש, כבר מופיעה  הסיסמה החדשה.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...