רשת הקמעונאות צפויה לצמצם את מספר תת-הרשתות שלה מ-6 ל-3. רשת הדיסקאונט של שופרסל תכלול את הסניפים המוזלים הגדולים יותר בפאתי הערים וכן את הרשת למגזר החרדי
דפדף בכלכלה
יעל גרוס 31/10/2004 7:54
פחות משנתיים לאחר תוכנית ההתייעלות, שופרסל ממשיכה בתוכנית האסטרטגית וצפויה לצמצם את מספר תת-הרשתות שלה מ-6 ל--3 כך נודע למעריב. עדיין לא ברור אם המהלך יכלול גם סגירת סניפים. ככל הנראה, המותגים "היפרנטו" ו"מחסני מזון" יבוטלו.
רשת הדיסקאונט של שופרסל תכלול את הסניפים המוזלים הגדולים יותר בפאתי הערים ובאזורי תחרות וכן את הרשת למגזר החרדי. המותג שופרסל יכלול את הסניפים השכונתיים והסניפים הקטנים יותר. רשת שופרסל סירבה להתייחס לידיעה ומסרה בתגובה כי היא אינה מפרטת את תוכניותיה האסטרטגיות מעל דפי העיתון.
בשבועות ובחודשים הקרובים עומדים להתבצע מהלכים מהותיים מאוד של ארגון מחדש ברשת השיווק, לאחר עבודות ממושכות שביצעו עבורה בעבר 2 חברות ייעוץ בינלאומיות גדולות. בנוסף, לאחרונה החל שוב המשא ומתן עם עובדי הרשת, לאחר שלעובדים הובטחו דרגות שכר כתנאי מקדים למשא ומתן, ואיום השביתה שהפעילו הוסר זמנית. לפי הערכות, המגעים בין העובדים להנהלה עשויים להתארך מאחר שעמדות הצדדים עדיין רחוקות זו מזו.