ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
האחיות פיק בקמפיין לבזק
הקמפיין לשירות האינטרנט המהיר, צולם בבארים ברחבי תל-אביב
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה,
27/10/2004 12:00
חברת בזק יוצאת בקמפיין חדש לשירות האינטרנט המהיר- WOW, בכיכובן של האחיות שרונה ודניאלה פיק.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA ימשיך את הקו הפרסומי שהחל עם סרטוני הפרסומת בכיכובם של ליאור מילר וישראלה אבתאו - "אין סוף לסקרנות".
 
הקמפיין יכלול טלוויזיה, עיתונות, ואינטרנט, תחת הסיסמא: "אין סוף להיכרויות, אין סוף לסקרנות".
 
כפי שפורסם ב-NRG, מטרת הקמפיין היא להציג את  עולם ה-Pick UP  באינטרנט, כאשר האחיות דניאלה ושרונה פיק צולמו בבארים שונים ברחבי תל אביב, תוך שהן פוגשות אנשים שונים דרך הצ'אטים  באינטרנט.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...