ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
חברת המדיה החדשה תיקרא TMP
מודי כידון: "אנחנו משאירים את האופציות לצרף משרדים נוספים - פתוחות"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה,
27/10/2004 9:53
חברת המדיה החדשה המשותפת למשרדי הפרסום יהושע /TBWA, גיתם /BBDO, יורו תל-אביב, ליניאל DDB/ ודרורי-שלומי, תיקרא  TMP (ראשי תיבות של The Media Partnership).
 
כפי שפורסם ב-NRG, דודי קוכמייסטר מונה למנכ"ל החברה, שנקראה עד כה בשם הזמני - קונצ'רטו.
על לקוחות החברה החדשה נמנים בין השאר: תנובה, בזק (מותג WOW), בנק הפועלים, שופרסל, נסטלה-אסם וזוגלובק.
 
מודי כידון (גיתם) ל-NRG: "אנחנו משאירים את האופציות לצרף משרדים נוספים - פתוחות. דאגנו שהחברה תתבסס על שותפות ולא על מודל כלכלי, כך שהדבר יהווה יתרון למשרדי פרסום נוספים שירצו להצטרף וכבר יש כמה שהביעו עניין".
 
לדברי כידון, החברה תכלול אנשים גם מ-OMD (חברת המדיה של גיתם) ו-MPG (חברת המדיה של יורו תל אביב), למרות שבעיקרון כל משרד ימשיך לטפל במדיה באופן עצמאי. יחד עם זאת, את החוזים מול הזכייניות, יסגרו המשרדים כיחידה אחת - מה שישפר משמעותית את כוחם.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...