ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
עלית: טעם חדש ל-MUST
השקת המסטיק בטעם קוקטייל "קובה ליברה" תגובה בקמפיין בהיקף 2.5 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה,
25/10/2004 10:39
עלית יוצאת בקמפיין חדש למסטיק MUST בטעם קוקטייל קובה ליברה (רום, קולה ולימון), בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG, יעלה תחת הסיסמא: "MUST שמור על הפה שלך", בכיכובה של ימית סול.
 
הפרסומת הופקה בסגנון סרטו של טום קרוז - "קוקטייל" ומוצג בה זוג בפגישה ראשונה, כאשר הבחור הופך לברמן מטורף ברגע שהבחורה מבקשת ממנו לשתות קוקטייל. 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...