ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
סופר-פארם מרחיבה את המותג לייף: משיקה סדרת מוצרי ספא
להערכת יאיר עשהאל, סמנכ"ל השיווק בסופר-פארם, היקף קטגוריות מוצרי הספא בסופר-פארם הוא 25 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס ,
25/10/2004 9:00
רשת סופר-פארם, שלה 108 סניפים, מרחיבה את המותג "לייף" ומשיקה סדרת "ספא" חדשה המכילה 22 מוצרים חדשים. בפיתוח הסדרה החדשה הושקעו יותר מ-800 אלף שקל. הסדרה מיוצרת על-ידי מפעלי א.ל ארמן.
 
להערכת יאיר עשהאל, סמנכ"ל השיווק בסופר-פארם, היקף קטגוריות מוצרי הספא בסופר-פארם הוא 25 מיליון שקל, והוא נמצא בתהליך גידול דו-ספרתי מדי שנה ב-3 השנים האחרונות. היקף שוק מוצרי הספא ברשתות בישראל מוערך ב-90-80 מיליון שקל.
 
השחקנים הראשיים בקטגוריה הם מוצרי אהבה, אלטרנטיב קייר, פרמייר, רוטס, קלרינס ועוד. לדברי עשהאל, מחירי מוצרי סדרת לייף ספא של סופר-פארם יהיו נמוכים בכ-15% בממוצע מהמוצרים המתחרים בקטגוריה.
 
הסדרה החדשה תכלול סבוני פילינג ב-30 שקל ל-400 מ "ל, "סקרב" לכף הרגל ב-30 שקל ל-100 מ "ל, סקרב לגוף ב-40 שקל ל-250 מ "ל, חלב אמבט ב-50 שקל ל-400 מ "ל, מלח אמבט ב-35 שקל ל-350 גרם , שמן גוף ב-35 שקל ל-125 מ "ל, קרם ידיים ב-25 שקל ל-100 מ "ל, חלב גוף ב-40 שקל ל-400 מ "ל וקרם גוף ב-45 שקל ל-360 מ "ל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...