ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ברוקנר-נטע הקים חברת מיתוג חדשה
מנהל הקריאייטיב של המשרד, גיל בסקין, יעמוד בראש Brand New; עופר יער יחליף את בסקין ויצטרף כשותף למשרד הפרסום
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה,
21/10/2004 13:27
משרד הפרסום ברוקנר-נטע, הקים חברת מיתוג  בשם Brand New. בראש החברה עומד מנהל הקריאייטיב של המשרד עד לאחרונה, גיל בסקין.
 
החברה מתמקדת בפיתוח זהות ייחודית לחברות במשק, ומעניקה ללקוחות ייעוץ בבניית ותחזוק המותג - החל מבניית הלוגו והשפה הפרסומית וכלה בנראות ייחודית בנקודות המכירה.
 
על לקוחות החברה נמנים: קנדלינד ומאפיית ברמן.
 
לאור המעבר של בסקין לניהול החברה, מונה עפר יער למנהל הקריאייטיב של המשרד. יער, ששימש עד לפני מספר חודשים כסמנכ"ל הקריאייטיב של ראובני-פרידםIPG, קיבל אף שותפות בברוקנר-נטע.
 
טל ברוקנר, מבעלי ברוקנר-נטע ל-NRG: "צירופו של עפר יער כשותף, הינו השלמה של תהליך ארוך ויסודי של יצירת תשתית ניהולית - פרסונלית הממקמת את ברוקנר-נטע בקבוצת משרדי הפרסום האיכותיים ביותר".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...