ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יורו ת"א זכה במקום הראשון בפסטיבל בינלאומי
זכה בקטגוריית מוצרי-ילדים בפסטיבל ad spot low budget המתקיים באיטליה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
14/10/2004 12:00
משרד הפרסום יורו ת"א זכה במקום הראשון עם קמפיין הפרסום של "בייבי-כיף". הקמפיין זכה בקטגוריית מוצרי-ילדים בפסטיבל הפרסום הבינלאומי ad spot low budget המתקיים באיטליה.
 
בסרטון נראות אם ובתה התינוקת מדפדפות בספר ציורים של חיות. כשהן מגיעות לדף עם תמונה של קוף בעל טוסיק אדום, התינוקת עוצרת. היא קמה, הולכת לחדרה, לוקחת מהשידה שפופרת של משחת 'בייבי כיף' נגד גירויים - ומורחת על עכוזו האדום של הקוף.
 
פסטיבל ad spot low budget, הוא המסגרת התחרותית הבינלאומית היחידה בעולם המוקדשת כולה לפרסומות המופקות בתקציבים נמוכים, כאשר עלויות ההפקה אינן עולות על 101 אלף יורו. מטרת הפסטיבל היא לעודד ולהוקיר יצירתיות ואיכות המתאפשרים למרות התקציבים הנמוכים. 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...