/images/archive/gallery/103/214.jpgלוגו חברת הכבלים המאוחדת הוט
ארכיון מעריב
הקרב על הטלפוניה הארגונית מתחמם
הוט קוראת ללקוחות העסקיים לא להתחייב להסכמים ארוכי טווח. בנובמבר תציע להתחבר לשירותי הטלפוניה
דפדף בכלכלה
טל פמסון 13/10/2004 15:41
הוט טלקום יוצאת לקרב על השוק הארגוני גם בתחום הטלפוניה. בימים אלה יוצאת הוט בפנייה ללקוחות העסקיים וקוראת להם לא להתחייב להסכמים ארוכי טווח ומזמינה אותם להתחבר לשירותי הטלפוניה הפנים ארצית שתציע מחודש נובמבר.
הוט תספק את שירותי הטלפוניה על פרוטוקול האינטרנט (VoIP) ויתבסס על תשתית הכבלים המאפשרת העברת וידאו, קול ונתונים בו זמנית. על פי הערכות, כ-30% מהחברות בארץ מקבלות שירותי טלפוניה באמצעות VoIP (בעיקר חברות בינלאומיות). הוט היא החברה הראשונה שמאפשרת שירות פנים ארצי. גם חברת השיחות הבינלאומיות, קווי זהב, הודיעה כי תתחיל באספקת שירותי טלפוניה מבוססי אינטרנט החל מתחילת 2005.
הוט קיבלה רשיון לאספקת שירותי טלפוניה פנים ארציים נייחים כבר בנובמבר 2003. לפני כן הורשתה החברה לספק ארבעה סוגי שירותים: גישה רחבת פס לספק האינטרנט, שידורים רב ערוציים בכבלים, תקשורת נתונים ותמסורת. התחרות בשוק שירותי התקשורת הנייחים צפויה להביא לירידת מחירי השיחות הפנים ארציות. יצויין, כי בחודשים האחרונים מקיימת החברה ניסוי טלפוניה על גבי רשת הכבלים המכסה כ-2,000 משתתפים פרטיים ועסקיים.