ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אדלר וגלר ממזגים את פעילות המדיה
בראשות רכש המדיה המשולב עשוייה לעמוד גלית דוהן-חכם, העומדת היום בראש מדיה קום
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
13/10/2004 14:53
משרדי הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי/GREY וגלר-נסיס הגיעו לסיכום עקרוני בנוגע למיזוג פעילות המדיה שתפעל תחת חברת המדיה של אדלר-חומסקי, מדיה קום.
 
משא ומתן נוסף בתחום המדיה נוהל בעבר בין אדלר-חומסקי לבאומן-בר-ריבנאי, כאשר הכוונה הייתה ליצור מיזם מדיה משותף לצורך טיפול בתקציב המדיה של קבוצת בזק. כפי הנראה, בראשות רכש המדיה המשולב של אדלר וגלר תעמוד גלית דוהן-חכם, העומדת היום בראש מדיה קום.
 
המיזוג בתחום המדיה בין שני המשרדים אינו חדש בקרב משרדי הפרסום הפועלים היום בענף. כפי שפורסם ב-NRG, גם משרדי גיתם/BBDO, יהושע/TBWA, יורו ת"א, דרורי-שלומי וליניאל/DDB, חברו לאחרונה למיזם מדיה חדש.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...