ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יענקל'ה חודורוב יפרסם את קורנפלקס תלמה
הקמפיין החדש יעלב בהשקעה של 4 מיליון שקלים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
13/10/2004 14:12
חברת תלמה יוצאת בקמפיין חדש למוצר קורנפלקס תלמה, בהשקעה של 4 מיליון שקלים. הקמפיין, באמצעות באומן- בר- ריבנאי, יעלה תחת הסלוגן "קורנפלקס תלמה- יום אחד גם אתה תהיה אלוף".
 
הקמפיין בכיכובו של שוער העבר, יענקל'ה חודורוב, ימשיך את האסטרטגיה הפרסומית: קורנפלקס של אלופים, בה נוקט המותג מזה מספר שנים. מהחברה נמסר כי חודורוב מייצג אלוף עבר, כשלצדו ילד צעיר, כוכב הקמפיין, שמהווה את דור העתיד של האלופים.
 
סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל, יהודי ליפמן: "בשנים האחרונות בנינו את האסטרטגיה של קורנפלקס תלמה תחת קונספט האלופים. במטרה לבדל את ערכי מותג קורנפלקס תלמה, בערכים הייחודיים רק לו: ישראליות, הישגיות ומצוינות". מנתוני החברה עולה כי שוק הדגנים מגלגל בישראל 520 מליון שקלים בשנה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...