 |
חברת "עלית מזון" יוצאת בקמפיין חדש למוצר חדש, צ'יטוס בטעם פלאפל, בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים. הקמפיין באמצעות, שלמור- אבנון- עמיחי/ y&r יעלה בטלוויזיה ובעיתונות כולל עיתונות ילדים ונוער.
מנכ"ל עלית מזון, רונן זהר, אמר: "המוצר הוא פיתוח טכנולוגי חדשני של עלית מזון שבו הצלחנו לייצר צ'יטוס בצורת כדורגל אמיתי". סרטון הטלוויזיה מורכב מסרטון אנימציה המחולק לשני חלקים, כאשר בחלק הראשון הצ'יטה מגנה על שער במגרש הכדורגל כאשר הכדורים הנזרקים לעברה הם כדורי צ'יטוס כדורגל בטעם פלאפל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|