ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
עלית יוצאת בקמפיין חדש לצ'יטוס
הקמפיין עבור טעם חדש, בהיקף של 2.5 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
12/10/2004 11:55
חברת "עלית מזון" יוצאת בקמפיין חדש למוצר חדש, צ'יטוס בטעם פלאפל, בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים. הקמפיין באמצעות, שלמור- אבנון- עמיחי/ y&r יעלה בטלוויזיה ובעיתונות כולל עיתונות ילדים ונוער.

מנכ"ל עלית מזון, רונן זהר, אמר: "המוצר הוא פיתוח טכנולוגי חדשני של עלית מזון שבו הצלחנו לייצר צ'יטוס בצורת כדורגל אמיתי". סרטון הטלוויזיה מורכב מסרטון אנימציה המחולק לשני חלקים, כאשר בחלק הראשון הצ'יטה מגנה על שער במגרש הכדורגל כאשר הכדורים הנזרקים לעברה הם כדורי צ'יטוס כדורגל בטעם פלאפל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...