ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לאומי מעניש את מקאן-אריקסון
הבנק הפסיק ההתקשרות עם משרד הפרסום בשל שליחת הודעה מוקדמת לתקשורת. הבנק מסר כי המשרד לא יטפל בתקציב הפרסום במגזר החרדי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יהודה שרוני
12/10/2004 12:55
סמנכ"ל בנק לאומי והאחראי על הפרסום והשיווק בבנק, יונה פוגל, החליט אתמול כי חברת הפרסום מקאן-אריקסון לא תטפל מטעם הבנק בפרסום במגזר החרדי כך נודע ל מעריב. בלאומי כעסו על כך שמגעים שנוהלו איתם, בעניין פרסום מיוחד למגזר החרדי, הוצאו כהודעה לתקשורת ללא תיאום מראש עם הבנק.
 
בלאומי הדגישו כי גם אם מתקיימים מגעים בעניין הפרסום למגזר החרדי, הדבר אינו אומר כי נסגרה עיסקה כלשהי. לדברי הבנק, עדיין לא התקבלה החלטה בעניין. אתמול פורסם כי המחלקה למגזר החרדי במקאן-אריקסון תפרסם את לאומי במגזר החרדי בהיקף של חצי מיליון שקל לשנה, ושחלקו של מגזר זה בעוגת הפרסום הבנקאי הולך וגדל.
 
ממקאן-אריקסון נמסר כי הפרסום היה חיובי, ולא היה בו כדי להשפיע לשלילה. במשרד מדגישים כי אם היתה אי-הבנה בעניין עיתוי הפרסום הם מצטערים על כך, אבל מעריכים כי בסופו של דבר ההדורים ייושרו.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...