 |
גורי יבוא והפצה תשקיע כ-5 מיליון שקל במותג החיתולים "טפנוקים", זאת לאחר שרכשה אותו לפני חודשיים מחברת עמיר מוצרי נייר תמורת 5 מיליון שקל. הכוונה היא להגיע למחזור מכירות של 24 מיליון שקל במכירות חיתולים במחירים קמעוניים, ולהשאיר בשלב ראשון את הייצור בידי המפעל שבקיבוץ עמיר. ב-5 השנים האחרונות שימשה גורי כמשווקת וכמפיצה של המותג טפנוקים, שהחזיק בנתח של 25% משוק החיתולים החד-פעמיים בישראל, וכעת היא מתכוונת להרחיב את המותג למוצרים נוספים לתינוקות. לאחר שחברת עמיר נכנסה לכינוס נכסים, יצא המותג מהרשתות הפרטיות וכיום הוא נמכר רק ברשתות הפרטיות, החרדיות והערביות. כראש חטיבת מוצרי התינוקות בגורי מונה ראובן שדמון, ששימש מנכ"ל עמיר מוצרי נייר. בשלב הראשון תמשיך החברה לשווק את טפנוקים במותגים המוכרים: מותג החיתולים העממי "אקסטרה דריי" והמותג המשופר "עולמי פרימיום". קו חיתולים שלישי נמצא כרגע בפיתוח. גורי משווקת, בין היתר, את מוצרי התינוקות "גרבר" ו"אוונט". מחזור המכירות השנתי שלה נאמד ב-400 מיליון שקל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|