 |
טמפוני "או.בה" רשמו באוגוסט עלייה של 17% בנתח השוק (לעומת אשתקד), והוא הגיע לכ-70.2% - כך על-פי נתוני אי.סי נילסן. נתח השוק הכמותי של "טמפקס" הסתכם בכ-13.2%, המותג "פלייטקס" תפס 9.1% ו"קוטקס" החזיק באוגוסט נתח של 7.5%. בשנה האחרונה התחזקה התחרות בשוק ההיגיינה הנשית, עם השקת המותג קוטקס על-ידי חוגלה-קימברלי. בתגובה עלו המותגים המתחרים, ביניהם או.בה, בסדרה מתוכננת של קמפיינים ומבצעי מכירות. לדברי יואל אסרף, סמנכ"ל השיווק בדקסון, משווקת טמפוני או.בה, "ההיערכות מול קוטקס כללה מספר שלבים, כשהמוקד בכולם היה נערות. "בשלב הראשון הושק מבצע בשיתוף פעולה עם הזמרות דניאלה ושרונה פיק על-ידי צירוף דיסק מתנה לאריזות או.בה. בשלב השני הושק מבצע לנערות, שכלל צירוף של תיק אופנתי לאריזות או.בה. בשלב השלישי ערכנו מבצע 1+1 בכל נקודות המכירה בארץ".
|
 |
 |
 |
 |
|
|