 |
אסם יוצאת בפעילות שיווקית לקידום קטגוריית החטיפים המלוחים, בהשקעה של 3 מיליון שקלים. במסגרת הפעילות תערך תחרות: "חבורת המחשב הנייד", כאשר שלוש קבוצות שבכל אחת עד 40 משתתפים יזכו במחשב נייד מתוצרת HP לכל משתתף. סמנכ"ל השיווק של אסם, איציק צאיג, מסביר כי הפעילות נועדה ליצור בקרב המשתתפים קשר בין חטיפים וחברים, "חיפשנו פרס שמתקשר לתרבות הצעירה של קבוצות: משחקים יחד, גולשים יחד, שומרים על קשר באינטרנט. חטיף טוב משדרג את חוויית היחד". הפעילות תלווה בקמפיין טלוויזיוני שיעלה ב- 18 באוקטובר. הקמפיין, באמצעות פובליסיס-אריאלי, מציג את דמויות אסם, בינהם תינוק הבמבה ודמויות ביסלי גריל וברביקיו מנהלות מרוץ אחר מחשבים ניידים, כאשר שלושתן נמצאות במרוץ שקים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|