ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין IDdesign הישראלי זכה ב"דוז פואה"
הקמפיין הישראלי של הרשת נבחר לקמפיין המצטיין של כלל הרשת בעולם
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
10/10/2004 10:37
רשת IDdesign  העולמית בחרה בקמפיין IDdesign הישראלי כקמפיין המצטיין של כלל הרשת העולמית. הקמפיין הופק בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב. זוהי הפעם הראשונה בה הרשת הישראלית יוצאת בקמפיין טלוויזיה.

מנהלת הסחר והשיווק של הרשת הישראלית, לי אפיק אומרת: "אנחנו גאים לזכות בקמפיין המצטיין של הרשת העולמית, ושמחים לשמוע שהקמפיין יקדם את פתיחת הסניף החדש בטנריף וכי יעשה בו שימוש אצל הזכיינים השונים של הרשת ברחבי העולם. 
 
עוד הוסיפה אפיק: "אנו עובדים על התאמת הקמפיין לכל זכייני הרשת בעולם, דבר שיתרום לאחידות הרשת הבינלאומית בהיבט הפרסומי ויקדם את המובילות שלה בעולם העיצוב".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...