ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
ד"ר פישר מפתחת לראשונה גם מוצרי טיפוח לגברים
בין המוצרים שיושקו בתחילת 2005: מוצרים לגילוח ולאחר גילוח וקרם לחות מיוחד לגברים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
10/10/2004 7:54
יצרנית מוצרי הטיפוח, ההיגיינה והתרופות, ד"ר פישר, מרחיבה את תחומי פעילותה. למעריב נודע, כי החברה מפתחת בימים אלה לראשונה בתולדותיה סדרת מוצרים המיועדת לגברים בלבד.
 
משה זילברשטיין, מנכ"ל תשלובת ד"ר פישר, שאישר את הידיעה, הוסיף כי הסדרה החדשנית תושק כנראה בתחילת שנת 2005, ותכלול מוצרים המיועדים לגברים בלבד, בעיצוב ובאריזות המותאמים לקהל היעד החדש שלה. בין המוצרים שבהם מדובר: מוצרים לגילוח ולאחר גילוח עם מקדמי הגנה, קרם לחות מיוחד לגברים ועוד.
 
החברה מתרכזת היום בעיקר בתחום התינוקות, הילדים והנשים, וכן במוצרים כלליים, כמו תכשירי הגנה משמש, תוספי מזון וויטמינים, תכשירי שיער, תרופות, מגבונים ועוד. לדברי זילברשטיין, לאחר שתטפל התשלובת בקהל היעד החדש, הגברים, היא תתפנה לטיפול בחוליה החסרה האחרונה במוצרים שלה - בני נוער.
 
כפי שפורסם במעריב לאחרונה, מנהלת החברה משא ומתן להוצאת ייצור התרופות, המהוות פחות מ-10% מעסקי ד"ר פישר, למיקור-חוץ (אאוטסורסינג) לחברת תרופות אחרת.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...