ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מיצובישי תצא עם סדרת קמפיינים חדשים
החברה תשקיע בפרסום כ-10 מיליון שקלים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
5/10/2004 14:20
חברת כלמוביל יבואנית "מיצובישי" יוצאת בסדרת קמפיינים לרכבים החדשים בהיקף מדווח של כ - 10 מליון שקל.

מדובר בשלושה סרטונים שונים אשר יעלו עבור רכבי החברה השונים. הקמפיין, באמצעות ראובני פרידן  IPG, יעלה בטלוויזיה, בעיתונות וברדיו החל מסוף השבוע הקרוב. הקמפיין ילווה בסיסמא: "תרשה לעצמך לחיות קצת" שאמורה לשקף את צרכי הנהג הישראלי המחפש את ההנאה שבנהיגה.
 
הסרטונים השונים יציגו את דגמי הלנסר והגרנדיס בשני סרטונים שונים שיעלו בטלוויזיה במשך שבועיים. כמו כן תצא החברה עם קמפיין שילוט חוצות ועיתונות בהיקף של כ - 2.5 מיליון שקלים להשקת שני דגמי הפג'רו החדשים, ה - DAKAR וה- LIMITED. קמפיין זה יעלה תחת הסיסמא: "בטבע החזק שולט".
 
קמפיין עיתונות יעלה גם עבור רכב האאוטלנדר בהיקף של כחצי מליון שקל, הקמפיין יתמקד בעיתונות ארצית ועסקית מאמצע אוקטובר ועד סוף דצמבר. מנהל השיווק במיצובישי, אלדד שפירא, מציין כי מדובר בהשקעה הגדולה ביותר של החברה בפרסום בשנים האחרונות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...