ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
חברת התרופות דקסון יוצאת בקמפיין אנימציה חדש
הקמפיין הופק בהשראת הסרט "שליחות קטלנית"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
5/10/2004 11:50
חברת התרופות דקסון יוצאת בקמפיין פרסומי לרגל השקת אדקס "ליקווי ג'לס", בהשקעה של 350 אלף דולר. הקמפיין, באמצעות פרסום מלניק יעלה ביום שישי בטלוויזיה ובעיתונות, תחת הסיסמא: "אדקס ליקווי ג'לס- הכי חזק בג'ל!".
 
הקמפיין מורכב מסרטון אנימציה, שהופק בסגנון הסרט שליחות קטלנית. הדמות האנימטיבית המובילה את הקמפיין היא של אצן בעל מראה מתכתי. ה"אדקס - מן" רץ במסלול וירטואלי כשתוך כדי הריצה היא מאתרת את מוקדי הכאב הנראים ככדורי אש ענקיים.
 
החברה יוצאת גם בקמפיין באינטרנט, כאשר דמות האנימציה חוצה את המסך והופכת לכמוסת ג'ל המחסלת את הכאב. יצויין כי מדובר במשכך כאבים חדש של דקסון, בחוזק של 400 מ"ג איבופרופן בכמוסת ג'ל אחת.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...