 |
חברת התרופות דקסון יוצאת בקמפיין פרסומי לרגל השקת אדקס "ליקווי ג'לס", בהשקעה של 350 אלף דולר. הקמפיין, באמצעות פרסום מלניק יעלה ביום שישי בטלוויזיה ובעיתונות, תחת הסיסמא: "אדקס ליקווי ג'לס- הכי חזק בג'ל!". הקמפיין מורכב מסרטון אנימציה, שהופק בסגנון הסרט שליחות קטלנית. הדמות האנימטיבית המובילה את הקמפיין היא של אצן בעל מראה מתכתי. ה"אדקס - מן" רץ במסלול וירטואלי כשתוך כדי הריצה היא מאתרת את מוקדי הכאב הנראים ככדורי אש ענקיים. החברה יוצאת גם בקמפיין באינטרנט, כאשר דמות האנימציה חוצה את המסך והופכת לכמוסת ג'ל המחסלת את הכאב. יצויין כי מדובר במשכך כאבים חדש של דקסון, בחוזק של 400 מ"ג איבופרופן בכמוסת ג'ל אחת.
|
 |
 |
 |
 |
|
|