הקמפיין בהשקעה של מיליון שקלים, יציג מבצע חדש של החברה
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 4/10/2004 13:27
חברת תמי 4 יוצאת בקמפיין פרסום חדש למכשיר תמי בר בהשקעה של מיליון שקל. הקמפיין הוא המשך לקמפיין ההשקה של תמי בר FAMILY שבו מככבים שני הילדים מהקמפיין הקודם.
בסרטון נראים שני הילדים כאשר הם מברכים אחד את השני בברכת חג שמח ומציגים את המוצר החדש. הקמפיין, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, יציג את המבצע שבמסגרתו כל הרוכש את המכשיר יקבל טלפון מסדרת B-DIGITAL.
הקמפיין עלה אתמול בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10 ובעיתונות.