 |
הפרסומת של חברת טרה – "יוגורטרה – לא מאמינה שזה דיאט…", זכתה בתואר "ה- 1 בחודש", לחודש ספטמבר, במשאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים. מניתוח שערך עבור המגזין מכון המחקר מותגים עולה כי הפרסומת, של משרד הפרסום טמיר כהן/JWT, זכתה ב-82 נקודות (30 אחוז תרומה למותג ו-22 אחוז קריאטיביות). אל המקום השני הגיעה הפרסומת "אורנג' – סמלים בינלאומיים, שפה אחת", של שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R עם 50 נקודות (20 אחוז תרומה ו-10 אחוז קריאטיביות). במקום השלישי מחזיקה הפרסומת לקפה הטורקי של עלית – "גלאסנוסט, פוטין", אף היא של שלמור-אבנון-עמיחי/ Y&R , עם 47 נקודות (10 אחוז תרומה ו-27 אחוז קריאטיביות). הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות הקרוב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|