ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"ה-1 בחודש": יוגורטרה - לא מאמינה שזה דיאט
הפרסומת הגיעה למקום הראשון במשאל המפרסמים של "אותות"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
4/10/2004 9:24
הפרסומת של חברת טרה –  "יוגורטרה – לא מאמינה שזה דיאט…", זכתה בתואר "ה- 1 בחודש", לחודש ספטמבר,  במשאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים.
 
מניתוח שערך עבור המגזין מכון המחקר מותגים עולה כי הפרסומת, של משרד הפרסום טמיר כהן/JWT, זכתה ב-82 נקודות (30 אחוז תרומה למותג ו-22 אחוז קריאטיביות).
 
אל המקום השני הגיעה הפרסומת  "אורנג' – סמלים בינלאומיים, שפה אחת", של שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R עם 50 נקודות (20 אחוז תרומה ו-10 אחוז קריאטיביות).
  
במקום השלישי מחזיקה הפרסומת לקפה הטורקי של עלית – "גלאסנוסט, פוטין", אף היא של שלמור-אבנון-עמיחי/ Y&R , עם 47 נקודות (10 אחוז תרומה ו-27 אחוז קריאטיביות).
 
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות הקרוב.
 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...