 |
"אין חדש תחת השמש", כך מגדיר היום בכיר בענף הפרסום את הלוגו החדש של חברת סלקום, שהוצג היום. "למרות ההצהרות על מיתוג מחדש, נראה שבהנהלת סלקום הבינו שבסך הכל מדובר במותג טוב. הכוכב הסגול הוא נכון, המסר הוא נכון". הלוגו החדש של סלקום, שומר על הסממנים העיקריים, תוך שינוי גרפי המסתכם בוויתור על הצל שליווה את הכוכב והפך לתלת מימדי. הלוגו החדש הוא בעל קצוות מעוגלים, שאמורים לבטא מראה אנושי יותר. בכיר נוסף בענף, מציין כי "עוד בתקופת ההנהלה הקודמת של סלקום דובר על להוריד את הצל שלווה את הכוכב הסגול. לחברה הוצגו אז גרסאות שונות של הכוכב ללא הצל". לאחרונה פורסם כי במסגרת הליך המיתוג מחדש, מתכוונת החברה להוסיף לערכי המותג את ערך האהבה, שיתווסף לערך האנושיות והישראליות שניסתה סלקום לנכס לעצמה. "מה שבסלקום קוראים לו מיתוג מחדש, הוא בעצם דוגמא קלאסית למצב שבו מחליפים את המשרד פרסום כדי להצהיר על שינוי ובעצם כלום לא קורה". אומר גורם בענף. לדבריו, "אסטרטגיית ה-LOVE MARK אשר פותחה עוד בבאומן-בר-ריבנאי (משרד הפרסום הקודם של סלקום) , אומצה בסופו של דבר גם על-ידי סלקום ומשרד הפרסום החדש שלה - מקאן אריקסון".
|
 |
 |
 |
 |
|
|