ראשי > כלכלה > היי טק > כתבה
בארכיון האתר
סלקום עוברת שינוי קוסמטי: חשפה היום את הלוגו החדש
החברה תחשוף בתוך מספר שבועות את המיתוג החדש. יכלול שינויים גם ב"תרבות הארגונית"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
שמוליק שלח
28/9/2004 12:00
סלקום חושפת היום שינוי קוסמטי, שערכה לסמל הכוכב שלה, כחלק ממהלך המיתוג מחדש. במסגרת השינוי החליטה סלקום לשמור על הלוגו אך שינתה אותו במקצת.
 
המיתוג החדש אותו עוברת סלקום, שאמור להיחשף בתוך מספר שבועות, כולל שינוי במספר רמות: בתרבות הארגונית של החברה, בנקודות הממשק עם הלקוח (מרכזי שירות ומכירה וכדומה), וכאמור בפרסום ובמיתוג של החברה. מאחורי המהלך, שהחל מעט אחרי כניסתו לתפקיד של המנכ"ל יצחק פטרבורג בתחילת 2003, מעוניינת החברה לחדש את המיקוד מול הלקוחות ולהגדיר את עצמה מחדש במישור זה. השינוי, כך נמסר מהחברה, יכלול גם מסרים אמוציונאליים יותר ללקוח. סלקום, שתחגוג בשבועות הקרובים עשר שנים, קבעה את השנה כ"שנת ההתחדשות" וכמו כן, תחל בקרוב מעבר פיזי של החברה למשכנה החדש באזור התעשייה של נתניה.
 
במסגרת השינוי יתרחש כאמור תהליך של שינוי התרבות הארגונית בחברה, מתוך מחשבה שאי אפשר לדרוש מאנשי המכירות והשירות של החברה להתייחס אחרת ללקוח מבלי שיחושו בשינוי במסרים ובאופי ההתנהלות בחברה. כמו כן, המטריה החדשה של החברה תכלול גם שינויים שהתרחשו בהליך הגדרת המוצר כתוצאה מכניסת שירותי הדור השלישי, שהתבטאו גם באספקת תוכן ולא רק שירותי הולכה.
 
הבוקר קיבלו 4,000 עובדי סלקום מכתב אישי מפטרבורג, בעקבות חשיפת הלוגו החדש. "סלקום עוברת תהליך מיצוב ומיתוג, בתוך הארגון וכלפי הלקוחות, שמטרתו לוודא שהיא תמיד מעודכנת, תמיד מעניקה את השרות הטוב ביותר ללקוח ותמיד מצויה צעד אחד לפני כולם", כותב פטרבורג לעובדים. פטרבורג הוסיף, "ראינו שאת הכוכב הסגול כולם מכירים ואוהבים, שהוא מסמל אותנו וששינויים קטנים, יעבירו את רוח ההתחדשות, מחד, וישמרו על הזהות שלנו, מאידך".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

היי טק
בעלי עניין  
דייסון עושה גלים  
צעצועים לעשירים