 |
חברת דוטומי ( (dotomi, המתמחה בטכנולוגיה של שליחת מסרים אישיים באמצעות באנרים פרסונליים באינטרנט, השלימה סבב גיוס של 10.5 מיליון דולר. הקרנות IGC (Investor Growth Capital), (US VENTURE PARTNERS) USVP, ו-Velocity (Velocity Equity Partners ) השתתפו בגיוס הנוכחי. עד לגיוס הנוכחי גייסה דוטומי כ-15 מיליון דולר בשני סבבים. הערכות הן כי הגיוס בוצע לפי שווי של 30 מיליון דולר. חברת דוטומי נוסדה בשנת 2000 על ידי, יאיר גולדפינגר לשעבר ממיסדי ICQ, אייל שיף, טל ברנוח ותמיר קוך. זהו סבב הגיוס המוסדי השני של החברה. החברה פיתחה ערוץ תקשורת פרסומי אישי, המאפשר לחברות ומותגים להעביר מסרים שיווקיים ישירים באמצעות באנרים פרסומיים באינטרנט. הבאנרים האישיים מופיעים בפני הגולש, אשר נרשם לשירות, בפורטלים בהם הוא גולש. לדברי יאיר גולדפינגר, המשמש כ- CTO של דוטומי, גיוס הכסף יסייע להרחיב עוד יותר את פעילותה השיווקית של החברה בשוק האמריקאי. "הבאנרים הפרסונליים של דוטומי כבר מוצגים באתרים המובילים בארה"ב כמו: About.com, NYTimes.com, USA Today ועוד. חבירתה של דוטומי לרשתות הפרסום המובילות בארה"ב Advertising.com ו- MaxOnline מעניקות לה כיסוי נרחב ביותר במדיית האינטרנט בארה"ב. לדברי נועם בנד, מנכ"ל דוטומי ישראל, "אנו מקבלים יותר ויותר את ההכרה כי אנו בדרך הנכונה והגיוס הגדול הזה מחזק את התחושה הזו. האינטרנט היא מדיה המאפשרת לתקשר עם לקוחות בצורת אישית ואת זה דוטומי יודעת לספק". לפני מספר חודשים פירסם הניו יורק טיימס כתבה נרחבת בה הוצגו דעות של אנליסטים ומנהלים בענף הפרסום באינטרנט, אשר אמרו כי טכנולוגיית הבאנרים האישיים שפיתחה דוטומי מהווה דרך חדשנית וטובה לחברות לשפר את קשרי הלקוחות באמצעות האינטרנט.
|
 |
 |
 |
 |
|
|