 |
היקף המכירות של רשת מקדונלד'ס בישראל צפוי להסתכם ב-2004 ביותר מ-360 מיליון שקל, כך מעריך מנכ"ל הרשת ובעליה, עמרי פדן.היקף המכירות של הרשת ב-2003 הסתכם בכ-332 מיליון שקל. לדברי פדן, הגידול בהיקף המכירות משקף עלייה של 9%-8% בהיקף המכירות הכללי של הרשת, ושל כ-6%-5% בהיקף המכירות בחנויות הזהות. לתפיסתו של פדן, הגידול במכירות מקדונלד'ס מבוסס בעיקר על מהלך הבריאות שביצעה הרשת בשנה האחרונה, ובמסגרתו נוספו למגוון מוצרי המבוגרים והילדים מוצרים מופחתי-קלוריות, הלחמניות הועשרו בסיבים תזונתיים והצ'יפס מטוגן כעת בשמן קנולה. בימים אלה משיקה הרשת סלט פירות טרי בשם "מק-פרי". לדברי פדן, עלות המעבר למזון בריאותי הסתכמה בכמיליון דולר, והרשת תשקיע מיליון דולר נוספים בקמפיין פרסום והסברה. עוד טוען פדן, כי בתפיסת הציבור את הקישור בין הרשת לבריאות - חל שיפור של כ-10%. עוד על מקדונלד' ס במדור הפרסום - עמ' 13-12.
|
 |
 |
 |
 |
|
|