ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
התפריט הבריא עזר למקדונלד'ס: המכירות בישראל צמחו ב-9%
מנכ"ל הרשת: היקף המכירות של מקדונלד'ס בישראל צפוי להסתכם ביותר מ-360 מיליון שקל השנה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אסנת כותן
27/9/2004 8:01
היקף המכירות של רשת מקדונלד'ס בישראל צפוי להסתכם ב-2004 ביותר מ-360 מיליון שקל, כך מעריך מנכ"ל הרשת ובעליה, עמרי פדן.היקף המכירות של הרשת ב-2003 הסתכם בכ-332 מיליון שקל. לדברי פדן, הגידול בהיקף המכירות משקף עלייה של 9%-8% בהיקף המכירות הכללי של הרשת, ושל כ-6%-5% בהיקף המכירות בחנויות הזהות.
 
לתפיסתו של פדן, הגידול במכירות מקדונלד'ס מבוסס בעיקר על מהלך הבריאות שביצעה הרשת בשנה האחרונה, ובמסגרתו נוספו למגוון מוצרי המבוגרים והילדים מוצרים מופחתי-קלוריות, הלחמניות הועשרו בסיבים תזונתיים והצ'יפס מטוגן כעת בשמן קנולה.
 
בימים אלה משיקה הרשת סלט פירות טרי בשם "מק-פרי". לדברי פדן, עלות המעבר למזון בריאותי הסתכמה בכמיליון דולר, והרשת תשקיע מיליון דולר נוספים בקמפיין פרסום והסברה. עוד טוען פדן, כי בתפיסת הציבור את הקישור בין הרשת לבריאות - חל שיפור של כ-10%. עוד על מקדונלד' ס במדור הפרסום - עמ' 13-12.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...