 |
/images/archive/gallery/175/476.jpg יפעת בקרת פרסום
צילום: אילוסטרציה  |
|
סלקום המפרסמת הגדולה במשק באוגוסט |
|
חברת הסלולר מובילה גם את רשימת המותגים, עם היקף פרסום בסך 2.061 מיליון דולר |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
מיטל זדה 26/9/2004 19:36 |
|
|
|
|
 |
חברת סלקום היתה המפרסמת הגדולה במשק במהלך חודש אוגוסט, עם היקף פרסום של 2.069 מיליון דולר. כך על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום. במקום השני מדורגת חברת פרוקטר&גמבל עם היקף פרסום של 1.597 מיליון דולר, כאשר למקום השלישי נדחקת קבוצת שטראוס-עלית, שהובילה את טבלת המפרסמים בחודש הקודם. היקף הפרסום של הקונצרן עמד בחודש אוגוסט על 1.554 מיליון דולר. אחריה בפער קטן במיוחד נמצאת חברת בזק עם השקעה בפרסום של 1.340 מיליון דולר ואת החמישייה סוגרת חברת הסלולר, פלאפון עם היקף פרסום של 1.258 מיליון דולר. את רשימת המותגים מובילה שוב סלקום, עם היקף פרסום בסך 2.061 מיליון דולר. חברת הכבלים HOT מדורגת שנייה בהיקף של 1.109 מיליון ואילו המותג פלאפון, מדורג שלישי, עם היקף של 997 אלף דולר. בטבלת משרדי הפרסום אין הפתעה גדולה בחמישייה הפותחת. מקאן-אריקסון ממשיך להוביל , עם היקף פרסום של 7.259 מיליון דולר, כשאחריו מדורג באומן-בר-ריבנאי עם היקף בסך 7.067 מיליון דולר. בין המקום השני למקום השלישי בטבלה, ניכר פער משמעותי. שלמור-אבנון-עמיחי, השקיע בחודש החולף 5.605 מיליון דולר בלבד. במקום הרביעי נמצא משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי עם היקף פרסום בסך 4.832 מיליון דולר ואת החמישייה סוגר ראובני-פרידן/IPG עם היקף פרסום בסך 2.710 מיליון דולר בלבד. הקמפיין של HOT לשירות מתכתבים מהבית, היה הקמפיין המושקע ביותר בחודש אוגוסט, עם השקעה כספית של 421 אלף דולר. אחריו מדורג הקמפיין לביטוח ישיר, בהשקעה של 395 אלף דולר. קמפיין התרמילאי של אמריקן אקספרס, מדורג שלישי, בהשקעה של כ-393 אלף דולר. הקמפיין של קופת החולים מכבי, תופס את המקום הרביעי, עם השקעה של 384 אלף דולר ובמיקום החמישי מדורג הקמפיין לניופאן בהיקף 360 אלף דולר.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|