ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
המכרז למגזין המשודר של אל-על ממריא
שלוש חברות הפקה הגיעו לשלב הסופי להפקת "אטמוספירה" המשודר, בהיקף 300 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אור שמש
26/9/2004 17:37
שלוש חברות הפקה הגיעו לשלב הסופי במכרז להפקת מגזין "אטמוספירה", המשודר במטוסי אל-על.  ל-NRG נודע כי החברות הן: סרטי רול, JCS וגיא פינס בשיתוף עם שולה שפיגל – שהפיקו את המגזין בשנה האחרונה.
 
המכרז כולל בתוכו גם את מכירת הפרסום במדיה והיקפו מוערך בכ- 300 אלף דולר בשנה (על-פי חישוב של 25 אלף דולר למגזין). "אטמוספירה" המשודר של אל-על, מוקרן ב-30 מטוסיה של החברה ובלמעלה מ-1,500 טיסות בחודש, וזוכה לחשיפה של מיליוני נוסעים בשנה.
 
מדובר במגזין מצולם בן 25 דקות, הכולל כתבות מקוריות קשורות לישראל ולחו"ל במבחר נושאים כגון: המלצות על סרטי החודש, כתבות לייף סטייל בנושאי אופנה, תיירות, בידור, מוסיקה, מדע ספורט, אמנות וכדומה.
 
יצוין כי על שלוש החברות שהגיעו לשלב הסופי להגיש פיילוט למגזין עד ה-16 באוקטובר.
 
 

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...