 |
חברת רמדיה יצאה בקמפיין פרסום חדש תחת הסיסמה: "42 שנה של דייסות מזינות וטעימות". זאת עשרה חודשים לאחר "פרשת רמדיה", במסגרתה מצאו את מותם 2 תינוקות לאחר שצרכו תחליפי חלב מתוצרת החברה, שלא היה בהם ויטמין B1, בניגוד להוראות משרד הבריאות. בעשרת החודשים האחרונים, שמרה החברה על דממה פרסומית. הקמפיין הנוכחי, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R, יתמקד בהבלטת הערכים הטבעיים והמגוון הרחב של דייסות רמדיה, בהיקף כ-700 אלף שקל. מהחברה נמסר כי "רמדיה פועלת על מנת לייצב את נתח השוק שלה ובעקבות הקמפיין היא מקווה להגדילו". יצוין כי שוק הדייסות נאמד ב-45 מיליון שקל בשנה. כיום מחזיקה מטרנה כ-42% מהקטגוריה, ורמדיה - שהחזיקה בעבר 40%, ירדה ל-27%. שחקניות נוספות בשוק הן גרבר, המחזיקה 14%, ויצרניות אחרות כמו טעמיקו המחזיקות יחד 17%. לאחרונה נכנסה סימילאק לקטגוריית הדייסות, מתוך מגמה לגדול על חשבון התדמית הפגועה של רמדיה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|