ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
רמדיה חוזרת לפרסם
עשרה חודשים אחרי "פרשת רמדיה", יוצאת החברה בקמפיין שיתמקד במגוון הדייסות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
26/9/2004 16:28
חברת רמדיה יצאה בקמפיין פרסום חדש תחת הסיסמה: "42 שנה של דייסות מזינות וטעימות". זאת עשרה חודשים לאחר "פרשת רמדיה", במסגרתה מצאו את מותם 2 תינוקות לאחר שצרכו תחליפי חלב מתוצרת החברה, שלא היה בהם ויטמין B1, בניגוד להוראות משרד הבריאות.
 
בעשרת החודשים האחרונים, שמרה החברה על דממה פרסומית. הקמפיין הנוכחי, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R, יתמקד בהבלטת הערכים הטבעיים והמגוון הרחב של דייסות רמדיה, בהיקף כ-700 אלף שקל.
 
מהחברה נמסר כי "רמדיה פועלת על מנת לייצב את  נתח השוק שלה ובעקבות הקמפיין היא מקווה להגדילו".
 
יצוין כי שוק הדייסות נאמד ב-45 מיליון שקל בשנה. כיום מחזיקה מטרנה כ-42% מהקטגוריה, ורמדיה - שהחזיקה בעבר 40%, ירדה ל-27%. שחקניות נוספות בשוק הן גרבר, המחזיקה 14%, ויצרניות אחרות כמו טעמיקו המחזיקות יחד 17%.
 
לאחרונה נכנסה סימילאק לקטגוריית הדייסות, מתוך מגמה לגדול על חשבון התדמית הפגועה של רמדיה.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...