ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הוניגמן בקמפיין לעונת החורף
שירלי בוגנים ומור קציר ממשיכות לככב כשתי שודדות, תמורת 40 אלף דולר כל אחת
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
26/9/2004 9:34
רשת הוניגמן יוצאת בקמפיין להשקת קולקציית סתיו–חורף 2005, בכיכובן של הדוגמניות שירלי בוגנים ומור קציר.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, יכלול טלוויזיה, עיתונות, קטלוג מעוצב, שלטי חוצות ופרסום ע"ג קירות באזור גוש דן, בהיקף כ-1.5 מיליון דולר.
 
סרטון הפרסומת החדש - "השוד 2" - הינו  ההמשך לפרסומת הזכורה מהקיץ האחרון, יוצאות הדוגמניות למסע שוד בנק בתל-אביב. בפרסומת החדשה, בוגנים היא על תקן האסירה הכי יפה בכלא, בעוד חברתה הטובה קציר, קופצת לביקורים ודופקת הופעות עם בגדי הוניגמן.
 
לדברי מנכ"ל הוניגמן, מיכה הוניגמן, "שירלי בוגנים ומור קציר מייצגות את המודל המושלם של נשים צעירות, עכשוויות, דעתניות כאשר שירלי מייצגת את הטיפוס הדרמטי הנשי והבוגר ומור את הטיפוס הקליל, צעיר, אופנתי ושתיהן יחד פונות לחתך רחב מקהל היעד של המותג".
 
כפי שפורסם ב-NRG, במסגרת החוזה שנחתם תקבל כל אחת מהדוגמניות 40 אלף דולר להובלת מסע הפרסום לחורף 2005.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...