 |
/images/archive/gallery/174/012.jpg לוגו תנובה
 |
|
|
תנובה לא מתכוונת לגבות שיווקית את המותגים: פרילי, באדי, גוש חלב, גלבוע וקולאז' |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
מיטל זדה 23/9/2004 10:38 |
|
|
|
|
 |
חברת תנובה החליטה להפסיק ולפרסם את המוצר המיתולוגי פרילי. יחד עם פרילי יעלמו ארבעה מוצרים נוספים, ביניהם גם "באדי". בתנובה מסרו שאין בכוונתם להוריד את המוצרים מהמדפים, אלא פשוט יפסיקו לפרסם אותם: "במותגים הללו לא מתכוונים לתמוך פרסומית ושיווקית אך איננו מתכוונים להוריד אותם מהמדפים". המותגים הנוספים שייעלמו מהנוף של תנובה הם הגבינות קולאז', גוש חלב וגלבוע. יצויין, כי תמיכה פרסומית לא הייתה קיימת למותגים אלו מזה זמן רב, לכן במידה ויקוצץ תקציב הפרסום, לא יהיה מדובר בקיצוץ משמעותי.
תקציב הפרסום של תנובה מתחלק בין שני משרדי הפרסום, מקאן אריקסון וגיתם/BBDO, כאשר גיתם מטפל בתקציב הפרסום של המותג עמק. מגיתם נמסר כי "תנובה היא שותפה אסטרגית כבר שנים רבות, אנו מאמינים שנמשיך יחד את השותפות".
שלא לציטוט מסרו גורמים בגיתם כי לא נודע להם על קיצוץ כלשהו בתקציב ואם אכן יהיה כזה, להערכתם מדובר יהיה בתקציב של מקאן אריקסון. כרגע לא התקבלה במשרד הפרסום הודעה על קיצוץ אפשרי בתקציב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|