ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב הפרסום של קשת לגלר-נסיס
הזכיינית יוצאת עם קמפיין עיתונות להשקת לוח הסתיו
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
22/9/2004 14:03
זכיינית ערוץ 2, קשת, בחרה במשרד הפרסום גלר-נסיס להוביל קמפיין עיתונות חדש, שבמרכזו יעמוד לוח משדרי הסתיו.
 
מנהל התכנון והאסטרטגיה של קשת והאחראי על התקשורת השיווקית, נתי דינר, אמר: "לאחר שנתיים שבהן לא נעזרנו במשרד פרסום, בחרנו בגלר-נסיס להשקת לוח הסתיו ובנובמבר הקרוב בהשקת לוח החורף.  הבחירה במשרד זה באה על רקע היותו משרד מקצועי וקריאטיבי אשר ביכולתו ללוות אותנו בפעילות הפרסומית מחוץ למסך".

לראש הצוות מטעם גלר נסיס שיטפל בקשת מונתה כומי כרמון בשיתוף אנשי הפלנינג והקריאייטיב שילוו  על-ידי מנהל הקריאטיב הראשי, רוני שניידר.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...