ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
טירת צבי בקמפיין טלוויזיה ל"הכי בשר שאפשר"
הקמפיין לסדרת מוצרי הבשר הקפואים, שהושקה באפריל, הוא בהיקף כמיליון שקלים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
19/9/2004 9:50
טירת צבי מעלה קמפיין טלוויזיה חדש לסדרת מוצרי הבשר הקפואים של החברה, המשווקים תחת השם  "הכי בשר שאפשר".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO, הוא בהיקף כמיליון שקלים, תחת הסיסמה: "הקצב של טירת צבי השקיע בבשר כל-כך הרבה, שפשוט קשה לו להיפרד".
 
הקמפיין, העושה שוב שימוש בדמות "הקצב", המלווה את הסדרה מאז השקתה, יציג את תג ה- "ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל" שיוטבע מעתה על כל מוצרי החברה.
 
מהחברה נמסר כי "מטרת התג היא להדגיש את הייחוד של סדרת "הכי בשר שאפשר", אשר אינה מכילה חומרים משמרים וצבעי מאכל ולבדל אותה ממותגי הבשר האחרים בקטגוריה.
 
יצוין כי סדרת "הכי בשר שאפשר" הושקה באפריל 2004 וכוללת 14 מוצרים, בהם: המבורגר, סטייק, 3 סוגי קבב, גולש,  נקניקיות ברביקיו דרום אמריקאיות ועוד.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...