 |
/images/archive/gallery/146/693.jpg אורן מוסט
 |
|
מוסט: "ריבוי הפרסומות מבריח צופים" |
|
יו"ר קבוצת תיא, הנערכת למכרז לערוץ 2, מציע לרשות השנייה להעניק ניקוד מוגדל לזכיינית שתקצר את הברייקים |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
אור שמש 12/9/2004 14:12 |
|
|
|
|
 |
אורן מוסט, יו"ר קבוצת תיא שהודיעה על כוונתה להתמודד על המכרז לערוץ 2, פנה היום למועצת הרשות השנייה בהצעה לקיצור הפסקות הפרסומות בערוץ ולהגברת השיווק מחוץ לשידורי ערוץ 2 - במטרה להעלות את אחוזי הצפייה. במכתב ליו"ר המועצה מנשה סמירה ולמנכ"ל למוטי שקלאר, טוען מוסט כי ריבוי הפרסומות והקדימונים של הזכייניות, מבריח צופים לערוצים מתחרים. על-פי הצעתו של מוסט, יוענק ניקוד מוגדל במכרז לזכיין שיקצר את הברייקים בכל שעת שידור. בתמורה, יוגמשו הכללים הנוגעים לגיוס חסויות ושיתופי פעולה שיווקיים. מוסט מציין כי המדיניות החדשה, תחייב את המפרסם בעמידה בכללי אתיקה שיגובשו בין מועצת הרשות השנייה לבין המפרסמים והפרסומאים, עם זכות הכרעה לנציג הרשות השנייה בוועדה המשותפת. עוד מציע מוסט לכלול בתנאי המכרז תמריץ (באמצעות נקודות זכות) למתמודד שיתחייב להשקיע סכומים מהותיים בשיווק שידוריו לקהל הרחב מחוץ למסך ערוץ 2. "ההשקעה של הזכייניות חייבת להיות ממוקדת בהגדלה משמעותית של האוכלוסייה הצופה בערוץ 2 על-ידי הבאת צופים מערוצים חלופיים, דוגמת: הכבלים, הלוויין והאינטרנט".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|